Promovare la vedere!
Cum va promovati vara aceasta?
Oferiti parasolare personalizate
Le oferiti cadou, iar mesajul dumneavoastra este purtat mai departe in tot orasul sau chiar in afara tarii.
Daca inainte ati fost constransi de cantitati minime uriase sau de posibilitatile de imprimare, modelele de mai jos va vor surprinde placut: tiraje mici, personalizari policromie, livrare in doua saptamani.
Parasolar carton
Realizat din carton 400g.
Dimensiuni: 1210×698 mm
Personalizare pana la 4 culori, o fata
Cantitate minima: 200 buc
Termen de executie: 15 zile
Pret pentru cantitatea minima: 6,35 euro/buc + TVA
Parasolar panza pentru parbriz
Material usor si structura ce permite plierea compacta. Se livreaza cu doua ventuze.
Dimensiuni: 1000×500 mm
Personalizare prin sublimare
Cantitate minima: 50 buc
Termen de executie: 10 zile
Pret pentru cantitatea minima: 4,95 euro/buc + TVA
(pentru alte cantitati va rugam sa solicitati o oferta personalizata)
Pentru cereri de oferta folositi formularul de mai jos:
ErgoPad are grija de tine!
Gama de mousepad-uri ErgoPad este gandita pentru a preveni afectiunie fizice aparute ca urmare a utilizarii indelungate a mouse-ului (tendinita si sindromul de tunel carpian).
Testate si recunoscute de laboratoare prestigioase de biomecanica, au devenit primele mousepad-uri recomandate pentru a fi folosite pentru ca au grija de sanatatea noastra.
Calitatea de Ergonomic ii ofera acestui obiect promotional un plus de valoare, iar companiile il pot folosi cu success in campaniile de promovare.
Nu trebuie sa activati intr-un domeniu care are legatura cu sanatatea; orice colaborator sau angajat va fi incantat sa primeasca un cadou care nu este doar util si dragut, dar are si grja de satatatea sa.
Gama acopera produse realizate din spuma de mare densitate, silicon sau latex. Nu sunt folosite geluri. Sunt disponibile si modele pentru stangaci.
ErgoPAd permite o multitudine de finisari, precum material ecologice, suprafata tratata antimicrobian si personalizari la policromie.
Modelul Basic
Culori de baza: gri, bleumarin, bordeaux, negru, rosu, verde si galben.
Personalizare: o culoare pe suprafata plana
Cantitate minima: 300 bucati
Pret: 5,19 EUR / bucata
Modelul Total
Culoare de baza: alb
Personalizare: policromie pe intreaga suprafata
Cantitate minima: 500 bucati
Pret: 6,18 EUR / bucata
Surprinde contextul. Selfie Stick telescopic si telecomanda.
Selfie stickul – Gadgetul momentului
Selfieurile sunt la mare moda in aceasta vreme, iar Selfie Stick-ul este gadgetul momentului.
Au fost intai folosite in sporturile extreme si principala lor calitate este de a incadra mai multe persoane intr-o poza.
Pare ciudat sa porti dupa tine un astfel de gadget?
Este mai simplu decat sa apelezi de fiecare data la un strain pentru o poza de grup.
Daca luam in considerare gradul ridicat de folosire al Facebook-ului si al altor platforme de social media, Selfie Stick-ul devine un obiect foarte apreciat un anumit public tinta si o alternativa foarte interesanta pentru un cadou promotional.
Pentru cereri de oferta folositi formularul de mai jos:
CUI, CUM, CAND si CE cadouri promotionale oferim?
Cui oferim?
Tinerii consumatori sunt cei mai predispusi la a pastra un obiect prmomotional pe birou. 20% dintre cei cu varste intre 21 si 34 de ani detin accesorii de birou personalizate, 18% dintre cei cu varste sintre 35-44 au unul, iar mai departe procentele continua sa scada.
Cum oferim?
Un cadou promotional pentru clienti sau angajati este o multumire pentru loialitatea si implicarea lor. Cautati cadouri potrivite pentru fiecare. Sa oferiti tuturor acelasi cadou nu mai este de actualitate. Segmentati audienta si adaptati-va comportamentul de achizitie in functie de aceasta. Veti demonstra ca va pasa. Iar noi va vom ajuta cu placere sa gasiti cadourile potrivite.
Cand oferim?
Decembrie este in majoritatea tarilor ”luna cadourilor”. Dar va puteti gandi si la alte momente de-a lungul anului. Cu cat mai neasteptat cu atat mai mare va fi impresia creata asupra celui care primeste un cadou. Asa ca faceti-va de cap si oferiti de Paste, in ziua in care aniversati inceputul colaborarii, la inceputul vacantei sau intr-o zi de vineri-13. Suntem convinsi ca veti face impresie buna.
Ce cadou oferim?
Utiitatea unui cadou ii sporeste sansele de a fi pastrat. 8 din 10 consumatori au recunoscut ca utilitatea produsului este primul motiv pentru a-l pastra. 23% dintre respondenti spun ca au pastrat un obiect pentru ca este atractiv, iar 26% doar pentru ca ”este dragut sa il ai”.
Un articol personalizat trasmite mesajul dumneavostra pentru perioada mai lunga de timp decat oricare alt mijloc de promovare. Iata cateva cifre referitoare la durata medie de utilizare a obiectelor promotionale: aticole de baut- 7 luni, articole pentru birou – 6 luni, sepci – 6 luni, articole personale/de siguranta – 5 luni, instrumente de scris – 5 luni.
Unde ajung cadourile noastre?
Obiectele promotionale au o functie anume, de aceea oamenii le pastreaza in locuri unde sunt cel mai utile. 91 dintre consumatori pastreaza un obiect promotional in bucatarie, 74% au unul la munca, in timp ce 55% pastreaza cel putin un obiect promotional in dormtor.
Impactul obiectelor promotionale
Uitati-va in propria bucatarie, baie, in masina sau la birou: sigur aveti multe cadouri si obiecte promotionale. Pahare de bere personalizate, cani de cafea, prosoape, pixuri, notes-uri, genti si valize, jocuri etc. Toate afiseaza numele/logo-ul/mesajul companiilor care le-au oferit. Articolele promotionale sunt folosite chiar si timp de cativa ani, ramanand astfel in atentia publicului targetat. Iata impactul obiectelor promotionale…
Cercetarile arata ca 57% dintre persoanele care detin un obiect promotional isi iti amintesc numele companiei si al brand-ului promovat. In schimb, doar 23% dintre cei care urmaresc o reclama TV isi amintesc si doar 26% dintre cei care o aud la radio.
Este adevarat: cadourile promotionale sunt o unealta eficienta de promovare. Interactiunea lor cu publicul tinta este mai mare decat in cazul celorlalte metode de promovare. Primitorul poate atinge, mirosi, chiar gusta aticolul, iar rezultatul este ca 52% dintre cei care au primit un obiect promotional au avut o atitudine favorabila fata de compania care l-a oferit.
Iata si cateva statistici: credibilitatea mesajului transmis de un obiect promotional este de 64%, aitudinea pozitiva fata de reclama: 51%, atitudine pozitiva fata de produs: 27%, intentia de achizitie: 33%, memorabilitate: 27%.
”Reclama tangibila” genereaza o expunere masiva pentru produsul sau compania dumneavoastra!
Va consiliem in alegerea produselor si a metodelor de personalizare astfel incat sa aiba impact maxim asupra publicului tinta. Si o facem cu placere!
De ce ne-am adunat noi aici? :)
De ce am atasat site-ului acest blogulet?
Simplu: pentru ca suntem pasionati de ceea ca facem si nu vrem sa ratam nicio ocazie sa vorbim despre asta. Avem prieteni care spun lucruri interesante despre asigurarile auto, despre rafturi sau despre copiatoare.
De ce nu am face si noi acelasi lucru cu produsele promotionale? 🙂