AdAvenue
agentia de productie creativa
CE facem?
- Anticipam si raspundem cerintelor clientilor, oferindu-le solutii creative pentru promovarea produselor/serviciilor.
- Lucram in ritmul clientului.
- Avem experienta si oferim consultanta in urmatoarele domenii: import si personalizare obiecte promotionale / activitati in&out-store / creatie publicitara / PR si advertising.
CE NU facem?
- Nu pretindem ca le stim pe toate, insa stim cum sa aflam sau stim pe cine sa recomandam.
- Nu promitem ce nu putem face. Analizam cu atentie brief-ul clientului si punem intrebari suplimentare daca este cazul. Abia apoi ne angajam in preluarea proiectului.
- Nu refuzam sedinte de lucru in formate si spatii mai putin formale; creativitatea izvoraste mai ales atunci.
Obiectele promotionale – Un cadou personalizat oferit colaboratorilor (sau angajatilor) sunt un semn de multumire pentru loialitate si angajament. Sa oferiti tuturor acelasi cadou este depasit. Segmentati audienta si adaptati cadourile fiecarei categorii. Oferim consultanta gratuita in alegerea produselor, import direct si personalizare.
Impactul obiectelor promotionale
Uitati-va in propria bucatarie, baie, in masina sau la birou: sigur aveti multe cadouri si obiecte promotionale. Pahare de bere personalizate, cani de cafea, prosoape, pixuri, notes-uri, genti si valize, jocuri etc. Toate afiseaza numele/logo-ul/mesajul companiilor care le-au oferit. Articolele promotionale sunt folosite chiar si timp de cativa ani, ramanand astfel in atentia publicului targetat. Iata impactul obiectelor promotionale…
Cercetarile arata ca 57% dintre persoanele care detin un obiect promotional isi iti amintesc numele companiei si al brand-ului promovat. In schimb, doar 23% dintre cei care urmaresc o reclama TV isi amintesc si doar 26% dintre cei care o aud la radio.
Este adevarat: cadourile promotionale sunt o unealta eficienta de promovare. Interactiunea lor cu publicul tinta este mai mare decat in cazul celorlalte metode de promovare. Primitorul poate atinge, mirosi, chiar gusta aticolul, iar rezultatul este ca 52% dintre cei care au primit un obiect promotional au avut o atitudine favorabila fata de compania care l-a oferit.
Iata si cateva statistici: credibilitatea mesajului transmis de un obiect promotional este de 64%, aitudinea pozitiva fata de reclama: 51%, atitudine pozitiva fata de produs: 27%, intentia de achizitie: 33%, memorabilitate: 27%.
”Reclama tangibila” genereaza o expunere masiva pentru produsul sau compania dumneavoastra!
Va consiliem in alegerea produselor si a metodelor de personalizare astfel incat sa aiba impact maxim asupra publicului tinta. Si o facem cu placere!
Cui oferim?
Tinerii consumatori sunt cei mai predispusi la a pastra un obiect prmomotional pe birou. 20% dintre cei cu varste intre 21 si 34 de ani detin accesorii de birou personalizate, 18% dintre cei cu varste sintre 35-44 au unul, iar mai departe procentele continua sa scada.
Cum oferim?
Un cadou promotional pentru clienti sau angajati este o multumire pentru loialitatea si implicarea lor. Cautati cadouri potrivite pentru fiecare. Sa oferiti tuturor acelasi cadou nu mai este de actualitate. Segmentati audienta si adaptati-va comportamentul de achizitie in functie de aceasta. Veti demonstra ca va pasa. Iar noi va vom ajuta cu placere sa gasiti cadourile potrivite.
Cand oferim?
Decembrie este in majoritatea tarilor ”luna cadourilor”. Dar va puteti gandi si la alte momente de-a lungul anului. Cu cat mai neasteptat cu atat mai mare va fi impresia creata asupra celui care primeste un cadou. Asa ca faceti-va de cap si oferiti de Paste, in ziua in care aniversati inceputul colaborarii, la inceputul vacantei sau intr-o zi de vineri-13. Suntem convinsi ca veti face impresie buna.
Ce cadou oferim?
Utiitatea unui cadou ii sporeste sansele de a fi pastrat. 8 din 10 consumatori au recunoscut ca utilitatea produsului este primul motiv pentru a-l pastra. 23% dintre respondenti spun ca au pastrat un obiect pentru ca este atractiv, iar 26% doar pentru ca ”este dragut sa il ai”.
Un articol personalizat trasmite mesajul dumneavostra pentru perioada mai lunga de timp decat oricare alt mijloc de promovare. Iata cateva cifre referitoare la durata medie de utilizare a obiectelor promotionale: aticole de baut- 7 luni, articole pentru birou – 6 luni, sepci – 6 luni, articole personale/de siguranta – 5 luni, instrumente de scris – 5 luni.
Unde ajung cadourile noastre?
Obiectele promotionale au o functie anume, de aceea oamenii le pastreaza in locuri unde sunt cel mai utile. 91 dintre consumatori pastreaza un obiect promotional in bucatarie, 74% au unul la munca, in timp ce 55% pastreaza cel putin un obiect promotional in dormtor.