
Uitati-va in propria bucatarie, baie, in masina sau la birou: sigur aveti multe cadouri si obiecte promotionale. Pahare de bere personalizate, cani de cafea, prosoape, pixuri, notes-uri, genti si valize, jocuri etc. Toate afiseaza numele/logo-ul/mesajul companiilor care le-au oferit. Articolele promotionale sunt folosite chiar si timp de cativa ani, ramanand astfel in atentia publicului targetat. Iata impactul obiectelor promotionale…
Cercetarile arata ca 57% dintre persoanele care detin un obiect promotional isi iti amintesc numele companiei si al brand-ului promovat. In schimb, doar 23% dintre cei care urmaresc o reclama TV isi amintesc si doar 26% dintre cei care o aud la radio.
Este adevarat: cadourile promotionale sunt o unealta eficienta de promovare. Interactiunea lor cu publicul tinta este mai mare decat in cazul celorlalte metode de promovare. Primitorul poate atinge, mirosi, chiar gusta aticolul, iar rezultatul este ca 52% dintre cei care au primit un obiect promotional au avut o atitudine favorabila fata de compania care l-a oferit.
Iata si cateva statistici: credibilitatea mesajului transmis de un obiect promotional este de 64%, aitudinea pozitiva fata de reclama: 51%, atitudine pozitiva fata de produs: 27%, intentia de achizitie: 33%, memorabilitate: 27%.
”Reclama tangibila” genereaza o expunere masiva pentru produsul sau compania dumneavoastra!
Va consiliem in alegerea produselor si a metodelor de personalizare astfel incat sa aiba impact maxim asupra publicului tinta. Si o facem cu placere!
1 comment
Trackbacks and pingbacks
No trackback or pingback available for this article.
Cu siguranta produsele promotionale au un impact real si puternic asupra mintii umane, stim toti ca subconstientul memoreaza mai usor ceea ce vede si atinge, decat ceea ce aude sau citeste…